Thursday, September 6, 2012

gelaTo iCe-CreAm

weekend lepas,, kawan aku ni teringin sgt nak gi PC fair kat mid valley..
huh!!! kat situ aku dah leh imagine betapa jam nye jalan n dalam parking mid valley tu..
almaklumla musim cuti merdeka kan???
aku je yang keje sabtu n ahad demi mencari sesuap nasi..
xpe penat,, well I choose to be happy in whatever i did..

so,, mlm tu lepas maghrib baru gerak gi mid valley..
memang aku la yg kene drive memandangkan aku lebih expert..
expert ke????
boleh laa..
alhamdulillah jalan tikus yg aku gune x jam langsung,,
tp hati still resah takut xde parking..

sampai2 dalam kul 8.15 gitu..
15 minit je dr umah aku,,
bersyukur skali lagi sbb sume lampu parking nyala hijau,,
maksud nye parking byk la tu..
so, parking kat B je..
sbb x brani nak masuk lingkaran siput mid valley tu (lingkaran syed putra),,
buat nye jam,, dah memang x leh nak patah balik..
baru la menyesal..

so,, tercapai la hasrat teman aku ni nak gi PC fair..
xde la byk pon barang yg aku beli..
sikit je..
xnak membazir..
kl ikut mata sume teringin,, so mende yg dah ade xyah la beli kan??


lepas tu blanja kawan aku makan eskrim gelato..
memang feveret aku sepanjang zaman..

bleh dok kat sofa yg sgt comfy..
rasa cam nak tdo selepas seharian bekerja sana sini..
sambil menikmati gelato n pemandangan serabut ng org ramai..
hihi


ni sempat pose kat tengah jalan kat the gardens..
on the way nak balik dah..



k bye,,
selamat menikmati gelato k..

No comments:

Post a Comment

Sensation Station OT for Kids - one to one session

Selain Special School Program, centre betty juga masih menawarkan sesi one-to one. Ape tu one-to-one (1:1)? Sesi 1:1 adalah di mana ...