Tuesday, August 28, 2012

schoolmate wedding..

banyak kawan kawin aku x dapat hadir..
ye la,, dorang kawin kat klate,, 
kekadang susah aku nak amek cuti memandang kan keje aku cam ni..

so,, mane yg leh aku gi aku akan usaha pergi..
kali ni wedding special gak sbb both side was my schoolmate..
pengantin pmpn mmg pnh sekelas ng aku n leh dikira rapat la jugak..
sedih nye x sempat nk bergambar ng pengantin sbb sesampai nye aku,, 
pengantin pmpn dah cuci mekap sbb nak solat..

tp sempat la aku melaram kat pelamin dorg..

bff






aku suke kale tema dorg pilih.. 
kaler soft2 je..
so sweeettttt...

andddd,,
aimi cantekss sgt on that day..
selamat pengantin baru to both aimi & zak,,
semoga bahagia selalu ;)

raya!!!

persiapan ala kadar and still ikut bajet..
jnji aku balik kg and raya..
baju raya mmg xde bj baru..
mak x menjahit sbb sibuk renovate umah..
xpe,, xkesah.. pakai je baju mane ade..
aku pon satu hal xleh pakai baju beli or tempah ng org lain..
kl beli or tempah,, ade je aku hangin x kene sana sini..

so nak share la gambar di hari raya kedua..

tema, pink maroon..



jom gi beraya..

gara-Gara reNdang

maklum lah,, sibuk mengecat umah selepas direnovate,,
aku pon sibuk gak berketuntang kat dapur..
nak buat rendang la,, nak buat lodeh la,, nak rebus ketupat la..
punye ralit penat dah buat sume keje dari pagi,, ptg tu aku sedia kan bahan untuk buat rendang..
kupas bawang, buat kerisik, goreng ketumbar,, blend segala serai halia n sebagainye..
yg xleh blah, nak pakai pisau besar supaya berat n senang nak cincang halia..
sekali kau, terkena tangan..
nyaris putus..

.........
aku tergamam seketika
.......




tengok2 tangan aku masih ok..
kuku je yg kene..
nasib x darah...
kus semangat..
kl x,, x beraya la aku..

hati2 nye semasa di dapur,, bukan stakat kat jalan raya je..

raYa:: biLiK baRu

tahun ni alhamdulillah ade rezeki lebih..
mak and abah tambah lagi dua bilik kat umah kami..
senang nak balik ramai2 kan??
so,, sume ade 5 bilik..

and part yg paling best,, aku suke kaler bilik yg mak pilih..
 tq mak,, luv u so much..

tema pink n putih..



cadar pon sponsored by mak..

lena la tdo raya.. 
rase sampai xnak bangun plak..
haha
selamat hari raya sume..