Tuesday, August 28, 2012

schoolmate wedding..

banyak kawan kawin aku x dapat hadir..
ye la,, dorang kawin kat klate,, 
kekadang susah aku nak amek cuti memandang kan keje aku cam ni..

so,, mane yg leh aku gi aku akan usaha pergi..
kali ni wedding special gak sbb both side was my schoolmate..
pengantin pmpn mmg pnh sekelas ng aku n leh dikira rapat la jugak..
sedih nye x sempat nk bergambar ng pengantin sbb sesampai nye aku,, 
pengantin pmpn dah cuci mekap sbb nak solat..

tp sempat la aku melaram kat pelamin dorg..

bff






aku suke kale tema dorg pilih.. 
kaler soft2 je..
so sweeettttt...

andddd,,
aimi cantekss sgt on that day..
selamat pengantin baru to both aimi & zak,,
semoga bahagia selalu ;)

2 comments:

  1. weii aku baru baca..wuah so sweet! sorry aritu aku tak sempat nak entertain korg. bz sket kalut ngah mekap bagai. sorry sgt tau! but thank for coming to my wedding. esok2 ko kawin jemput aku, insyaAllah takdek aral aku pegi nati. hehe. love u fren! xoxo -Aimi Nadia

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpo,, leh jupo mum pon ok doh.. aku pehe mum bz.. biaso la pengantin.. hihi..
      jnji perut aku kenye make gulai mum..

      insyaallah aku nikoh aku jemput mum.. mum keno mari deh,,..
      tp xtau bilo la tuh.. ahahaha

      Delete