Wednesday, October 24, 2012

pokKa




pernah tak korang minum coffee pokka??
ke korang x pnah tengok???
ni ha rupa kopi pokka.
biase nye aku beli kat kedai kat petrol pump kat petronas ke,, shell ke,, petron ke,, and so on la..
biase nye dalam tin..


so cerita nye,, ari tu semasa perjalanan balik kampung minggu lepas,, aku terjumpa kopi pokka dalam bentuk botol,,

 

impressive giler..
terus aku beli..
sebabnye,, kl beli dalam tin memang sekali sedut terus habis..
bile dalam botol ni,, sempat gak la 2 kali minum sbb banyak..
hihi..

No comments:

Post a Comment

After a Long Journey

tahun ni masuk tahun ke 7 betty kerja sebagai Occuptional therapist (OT) walaupun pada 2015 betty jadi lecturer cum clinical instructor, ...