Tuesday, July 10, 2012

: : the reason : :

kekadang orang cakap,,

'orang ade blog,, ko nak ade blog jugak'
'blogger kene rajin update blog selalu,, tp ko update setahun sekali'

hmmmm...
anyway aku ade reason aku sendiri..
aku ade sebab nape aku xnak update blog sesuka hati..

sebab nye...
aku xnak blog menjadi medan hal personal aku diketahui umum..
aku xnak ade yg berkecil hati tentang isu aku bangkit kan..
and...
aku xnak orang suke sentap2 aku tanpa usul periksa..

idea ade je dalam kepala,..
tp kadang2 kene pikir cara nak sampaikan kat blog supaya xde yang salah paham atau berkecil hati..

tu je...
see u ...

thank you..

No comments:

Post a Comment

Sensation Station OT for Kids - one to one session

Selain Special School Program, centre betty juga masih menawarkan sesi one-to one. Ape tu one-to-one (1:1)? Sesi 1:1 adalah di mana ...