Wednesday, November 14, 2012

sKyFaLL

aku pon tak terlepas dari tengok james bond-skyfall walaupon bukan di hari pembukaan..
rase nye aku tgk last two week kot..
berteman kan cookies and candy famous amos + spritzer fibre..

citer tak start lagi tp air dah habis.. hihi


so,, aku pon tak nak komen citer die cam ne..
sbb aku rase sume org dah tengok cite tu kan???
aku tgk movie ni kat cheras leisure mall..
sbb kat situ tiket memang tak habis..
nak tgk bile2 mase pon boleh..
tak yah beratur panjang,, tak yah nak booking..
senang kan???

tp pape pon aku teruja ngan terowong kat cheras leisure mall tu..
 sbb terowong tu mmg cantik setiap kali ade perayaan..



 




cantik tak hiasan terowong tu??
dengan lampu2 ala2 garden...


*abaikan aku kat situ ok.. dok tengah berangan tu..



No comments:

Post a Comment

Sensation Station OT for Kids - one to one session

Selain Special School Program, centre betty juga masih menawarkan sesi one-to one. Ape tu one-to-one (1:1)? Sesi 1:1 adalah di mana ...