Wednesday, November 14, 2012

suNgLasSes

korang mesti biase pakai pakai sunglasess especially waktu  drive kan???
selama ni ape yg aku tau orang pakai sunglasses a.k.a spek hitam untuk kurang kan silau pada waktu panas 
atau,,
untuk bergaya semata-mata.. hihi..

well,, ari tu along aku ade gitau aku,, mase hujan di waktu siang kite bleh pakai sunglases spek hitam untuk penglihatan lebih jelas
*gune istilah spek hitam lebih sesuai sebab mase hujan xde la sunny sangat .. :p
so aku try la pakai spec hitam ni mase hujan memandangkan sekarang ni selalu hujan yang tak mengenal waktu

xpercaya???

ni aku tunjuk perbezaan nye..
-

-

-

-

-

tarra!!!!!


tanpa spek hitam..



pakai spek hitam..



nampak x perbezaan nye???
bile pakai spek hitam,, penglihatan lebih jelas..
and kite pon x nampak titisan hujan tu kan??

selamat mencube..

No comments:

Post a Comment

Sensation Station OT for Kids - one to one session

Selain Special School Program, centre betty juga masih menawarkan sesi one-to one. Ape tu one-to-one (1:1)? Sesi 1:1 adalah di mana ...