Friday, December 14, 2012

aKu seBaGai pemanDu

dulu zaman sebelom ade AES,, memang aku drive agak laju..
amek lane kanan,, speed la sikit kl depan xde kete kan???
tapi aku 'kecik ati' sbb kadang2 pemandu lelaki mencabar kewibawaan pemandu wanita..
bukan mencabar ape..
bukan sebab slow or drive secara melulu,, tapi dicabar sebab aku pemandu wanita bawak myvi je..

satu hari di lebuhraya cheras-kajang on the way nk gi kje,, aku pecut 140km/j
ade saga FL dari blakang,, semestinya pemandu lelaki,, datang cucuk blakang kete aku..
huhu,, aku pon tukar lane kiri (tengah) la kasi laluan kat die sbb takut emergency nak berak ke ape kan???
muke bongkak je ala2 drive Bentley..
hmmm,, xpe..
so,, lepas die potong aku,, aku masuk balik blakang die,,
cehhh,,, speed 120 km/j je????
*&^*&%^$^%

belagak la cucuk aku sbb perempuan kan???
nah hamek kau,, aku cucuk die balik..
dekat2 aku follow..
aaahhh,, ko laki just pandai cucuk kete orang sbb just nak tunjuk lagak je,,
bile kat depan xreti nak speed pon..
buat malu je belagak camtu...

2 comments:

  1. wahhh berani jgk awak ye... kalau saya, biorkan je "insan2 yang lemah" ni syok sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah sebenar nye tindakan betty tu..
      betty dah kene byk kali..
      hati panas,, betty kejar je..
      satria ke,, putra ke.. betty x kesah..
      x hengat dunia jap..
      sbbb tu betty suke manual car dulu.. lagi pick up..
      skarang je pakai auto,, tu pon upgrade engine sikit2 la..
      pape pon,, precaution kene jaga,, x pasal2 excident plak... hihihi..

      Delete

Sensation Station OT for Kids - one to one session

Selain Special School Program, centre betty juga masih menawarkan sesi one-to one. Ape tu one-to-one (1:1)? Sesi 1:1 adalah di mana ...