Friday, May 18, 2012

JuMaAt - PenGhuLu SeGala hArI

assalamualaikum semua..
hari ni aku x berapa sibuk sgt..
pagi xde patient..
petang nati ade 2 orang patient kesayangan aku..
dua2 diagnose autism..
xsabar nk jumpa diorg..

dulu, mase mula2 dorg dapatkan rawatan ke sini,, mmg kene byk bersabar menghadapi kerenah diorg..
awal nye, dorg ni hyperactive gak..
xpe,, jgn risau.. selepas beberapa sesi rawatan diorang akan menunjukkan perubahan..

alhamdulillah, setakat ni ibu bapa yg hntar anak2 mereka ke sini berpuas hati dgn perubahan positif anak2 mereka..

dah berbulan2 ng diorg,, aku dah jd sayang sgt kat budak2 nih..
telatah diorg buat kite gelak hari2..
comel sgt..
bile ng diorg sume masalah boleh hilang lupa..

kl lame x jumpa diorg memang boleh rindu la..
kl dorg xde, aku dtg keje lagi penat..
wpon kene berkejar ngan diorg dulu2 sampai naik mengah,, tp hati happy..
even though it's such a long day,, tp xrase pon penat tu..

kekadang ade org yg geli lihat diorg ni..
ye la,,, bile nangis muke basah sampai berhingus-hingusan..
bile batuk x tahan2 sampai muntah2..

tp xpe,, di dunia je diorg nampak comot..
diakhirat diorg lah sesuci-suci manusia dari dosa..
yg sememangnye syurga tempat mereka..
sekotor mane pon,, itu adalah penghuni syurga yg abadi..



No comments:

Post a Comment