Wednesday, February 13, 2013

seBeLuM TiDo

: : aktiviti sebelom tido : :

dengar lagu ikut mood..
xde makna nye aku nk ikut teori yg mengatakan,, 
kene dengar slow music sebelom tdo untuk tido yg lebih lena..
sume nye tam promo je..
janji jiwa lega..

nak dengar metal rock,, aku dgr je..
nak layan rock kapak,, pon layan je..
nak hilang stress ngan remix ala2 pecah jantung pon boleh je..
nak tenag kan fikiran and sejuk kan hati,, dengar zikir n bacaan al-Quran pon boleh..

tp sambil2 tu,,


berselimut ng selimut hello kitty ku g comel.. hello kitty memang feveret aku..
*kecomelan hello kitty selalu buat aku senyum sorang2.. tapi bukan gile ea..


update organizer..
tgk jadual mingguan untuk free lance la,, cuti la..appointment la,, gaji la.. hihi


yang dua objek ni mesti ade kat sebelah..
walaupon dorg hanya berdering 4,5 kali je sehari..
hihi,, xtau la statistik hp aku berdering btol ke tak..
haha..xpernah buat kira2 lagi..

dah habis sume n merancang mase depan,,
dengan bacaan doa tdo, mengucap dua kalimah syahadah, and selawat ke atas nabi,,
kito tdo!!!
sweet dream zzZZzz..

No comments:

Post a Comment

Sensation Station OT for Kids - one to one session

Selain Special School Program, centre betty juga masih menawarkan sesi one-to one. Ape tu one-to-one (1:1)? Sesi 1:1 adalah di mana ...