Wednesday, March 13, 2013

mY faReWelL evEnT



fareweLL SuPrisess la konon..

on wednesday,, diorg sorok kete aku..
fuhhhh,, malas nak citer adegan cemas tu..
suke ea korang tengok aku nangis???
xpe2.. thank you sooo much.... buat aku lagii sayanggggg kat korangggg..

thank you so much oo my lovely friends..  izan and ainna
who make the 'suprise',,
set up the dinner with other friends,, kak toyyibah nad sarrah..
lovely shoes as the farewell present..

then,, bile dah jmpa kete,, gi makan lamb chop sedap, murah, dan berkualiti kat restoran d'langat..
huhu,, izan n ainna belanja lagi..
tarrraaaa,,, ade hadiah lagi..
diorg bagi kasut yang aku nak sebelom ni..
xsangka plak diorg amek tahu benda yang aku dok usha2 selama ni..
sukee sangatttttt..
tq soo muchhh uolss..

kak toy, izan, n ......

lamb chop

izan n ...

aina n sarah





then,, pada hari khamis adalah hari bergambar..










berakhirla hari ku di Masterskill Rehab Centre,..
Miss u all, aina n izan..
keep in touch k.

dan minggu ni adalah minggu kedua di tempat baru..
wish me all the best k.. =)
bye..

No comments:

Post a Comment